Дата и час: 19 Юни 2018 03:35





 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 01 Юни 2018 07:47 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

Продавам един страхотен, не толкова популярен в България, спортен седан - Lexus IS250. Автомобилът е в страхотно техническо и визуално състояние и съм сигурен, че който се сдобие с него, ще е повече от доволен.

Поздрави,
Иво


Последна промяна pegasoto на 01 Юни 2018 14:18, променена общо 1 път

Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 01 Юни 2018 10:10 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4303
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Веднага е променено на 1200 ;)



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 01 Юни 2018 14:17 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

Продавам лек автомобил Lexus IS250 Luxury, бензин, автоматична скоростна кутия, 2007-а година, 119000км.

Изображение

Автомобилът е произведен на 04.09.2017, първата му регистрация е на 17.12.2007. Автомобилът закупих от вторият му собственик в Люцерн, Швейцария на 16.05.2018 и при продажбата километражът показваше 115821км. Докарах го в България на собствен ход.
Lexus-ът е задвижван от 6-цилиндров V-образен двигател (4GR-FSE), 208к.с./153kw, с директно впръскване на горивото. Държа да подчертая, че двигателят не подлежи на монтаж на авто-газова уредба. Скоростната кутия е 6-степенна, автоматична, с AI-SHIFT контрол и възможност за ръчно ограничаване на предавките от скоростния лост или от монтираните за това пера на волана.

Екстрите за модела, които липсват в този конкретно автомобил са: шибидах, сензори за налягането в гумите и интелигентен круз-контрол (това е, което се сещам).

Цветът е Smoky Granite Mica.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Колата е с 19-инчови джанти Kaminari:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В Швейцария всеки тунинг по МПС-то, който не е от завода производител на самото МПС, търпи техническо одобрение (аналога на Технотест в България). Ето документа за одобрение на 19-инчови джанти на Lexus-a:

Изображение

С тези джанти и гуми колата вози много стегнато, но в никакъв случай твърдо и некомфортно. Дори при лошите пътища в България, Lexus-ът има страхотно поведение с тях. Според мен, болтовете са за смяна, защото са корозирали.

Преди да закупя Lexus-а, предишният собственик е минал с автомобила технически преглед на 09.05.2018:

Изображение

За да бъде заверен прегледа, собственикът e закупил две чисто нови задни гуми NANKANG Ultra Sport NS-II, с размер 235/35ZR19 и DOT 0518.

Изображение

Предните гуми са TOYO Proxes T1 Sport, с размер 225/35ZR19 и DOT 0216. Гумите са в отлично състояние и оставащ грайфер 6мм (измерен с електронен шублер).
При придвижването с автомобила до България нарочно избрах маршрут през Алпите, за да тествам поведението на Lexus-a по планински пътища с много завои. Почти през цялото време валеше. Гумите (въпреки, че са по-бюджетни варианти) се държаха повече от адекватно – през цялото време съм се чувствал много сигурен, и при по-агресивно влизане в завой, при изпреварване или рязко спиране. Колата не поднесе нито веднъж, нито веднъж не успях да задействам тракшън контола или ABS-a – и на сухо, и на наводнен асфалт.

Колата е с неупотребявана оригинална резервна гума.

Изображение

Изображение


Първият собственик се е заигравал с емблемата на модела, и част от нея е сменена с тази на F-sport версията.

Изображение


Автомобилът е със светло сив салон от перфорирана кожа. За годините и километрите, бих казал че е в отлично състояние.

Изображение

Изображение

Изображение

Единственото захабяване са три малки точици протрита кожа на шофьорската седалка, които вероятно е опитвано да бъдат замаскирани и според мен е постигнат обратен ефект:

Изображение

Предните седалки са изцяло електрически, с функция подгряване и обдухване (и двете с по три степени). Лумбалната опора е също електрически контролирана. Всяка една от тях разполага с три позиции за памет. За шофьорската към паметта се добавят и позицията на страничните огледала и волана.

Изображение

Изображение


Колата е оборудвана с премиум съраунд аудио система Mark Levinson с 14 говорителя и 6 дисков чейнджър. Съвместима е с DVD, WMA и MP3 формати и Dolby Digital и DTS кодеци. Управлението е посредством 7-инчов дисплей или от волана.

Изображение

Фабрично съвместима е с iPod, като конектора е изведен в пасажерската жабка.

Изображение

Между двете предни седалки се намира хладилна жабка (охлаждането работи само при включен компресор на климатика). Осветява се диодно. Вътре се намират и 12V 120W куплунг и стерео жак за AUX входа на мултимедията.

Воланът е мултифункционален, от който може да се контролира мултимедията, връзка с телефон и гласови команди. Има две отделни електронни настройки на наклона и прибраността.

Изображение

Изображение

Отзад на волана са монтирани „пера“ за S режима на автоматичните скорости. С тях се ограничава максималната предавка, на която да работи автомата. Бих казал, че за планински терен са страхотни – особено при спускане.

Оборудването включва самонивелиращи се и завиващи и фарове – AFS (adaptive front-light system). Функцията работи при скорост над 10км/ч. Посредством светлинен сензор, фаровете могат да работят в режим Auto.

Изображение

Запалването на двигателя е безключово, посредством старт-стоп бутон.

Изображение

Чистачките работят в Auto режим (настройка на чувствителността на сензора за дъжд). Има подгряване на предното стъкло под тях. Налични са и четирите оригинални текстилни Lexus стелки в отлично състояние (никъде няма закъсано или захабено) плюс четири допълнителни неоригинални стелки, които до момента са използвани като зимни.

Изображение

Lexus-ът е с огледала с автоматично димиране. Огледалото в купето контролира затъмняването и на външните две. Те от своя страна са с авто-реверсивна функция: автоматично се накланят надолу при включване на задна скорост.

Изображение

Два вида интериорно осветление – димиращо осветление на купето отпред и отзад плюс четири персонални диодни осветления за двете предни и двете задни странични седалки. Светещо лого в предните прагове и екстериорно осветление от огледалата за по-добър достъп до купето нощем.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Колата разполага с електрическа щора на задното стъкло, автоматично прибираща се при включване на задна скорост.
Багажно отделение с функция бърз достъп от купето:

Изображение

Оригиналният комплект инструменти:

Изображение

и крика:

Изображение

Багажникът и резервоарът се отварят посредством бутони от купето:

Изображение

Изображение


Състоянието на двигателния отсек:

Изображение

Изображение

Изображение


Колата разполага с втори комплект гуми с джанти. Това са оригиналните 10-лъчеви 17-инчови джанти. Имат нормалните за годините и зимната употреба следи и напуквания на лака на места.

Изображение

Монтирани са зимни гуми Hankook Winter iCept Evo M+S в доста добро състояние и останал живот. Задните са в размер 245/45 R17, DOT 2814 и остатъчен грайфер 6.3мм, предните с размер 225/45 R17, DOT 2214 и грайфер 7мм.

Изображение

Колата е с налични два ключа и всички книжки на потребителя на немски език. Наличен е също и DVD диска на навигацията, но е издание 2006-а година и покрива само западна Европа.

Изображение

Изображение


При закупуването на автомобила в Швейцария, нулирах средният разход. За преход от 2700км до България борд компютърът индикира 7.3 литра на 100км. Навсякъде съм карал по ограниченията и по възможност съм използвал круз контрола. Впечатленията са ми, че автомобилът може да бъде доста икономичен, ако се кара разумно. При скорости от 80-90, разходът е около 6 литра, при 140-150 се покачва до около 7.7-8.2 (това са стойности с включен круз контрол). Автомобилът започва да става „лаком“ в режими тръгни/спри, планински пътища и бързи ускорения. Мисля, че е съвсем оправдано, предвид двигателя под капака. Автоматичните скорости са страшно интелигентни и в повечето ситуации отгатват правилно какво се иска от тях. От друга страна наистина ме изумиха с ниския си разход. Ако не се лъжа, при този модел разходът на гориво на автомата е по-нисък спрямо версията с ръчни скорости.

Автомобилът е преминал всички налични (4 броя) за модела акции на Lexus в представителства в Швейцария. Три от тях са направени накуп януари месец 2018г. Всичко е видно от направената справка в Lexus България:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ноември 2017-а година са сменени ксеноновите крушки на фаровете, нов акумулатор Vartа, задни спирачни дискове плюс накладки и тампони на предните долни носачи. За съжаление фактурите не са запазени. При техническия преглед през май 2018-а са сменени и тампоните на задната стабилизираща щанга.

На 23.05 Lexus-ът беше обмитен и освободен от митницата в Стара Загора. Митническите сборове (мито + ДДС) бяха заплатени. До днес, 31.05.2018, колата беше с транзитните швейцарски номера и застраховка. От днес, колата е с транзитни български номера и сключена застраховка гражданска отговорност (разсрочена). Има винетен стикер за България, валиден до 20.08.2018. Автомобилът също така има валидна винетка за Швейцария до края на календарната 2018.

На 31.05.2018 Lexus-ът премина обстоен преглед при Иво от Автолаборатория, София. Първите думи на Иво при качването на колата на подемника бяха: „Тази кола не е карана изобщо! Никога не съм виждал Lexus на тези години да няма петънце ръжда по генерацията!“. След обстойният преглед и тестово шофиране, заключението му беше: „По тази кола нямам какво да кажа. От нея не могат да се изкарат и 20лв!“. Иво направи и компютърна диагностика, като намери няколко стари грешки:
1. Двете моторчета на AFS-a. Вероятно са дали грешките при смяната на ксеноновите крушки, докато се калибрират позициите. В момента няма грешки и AFS-a рботи както трябва.
2. Две грешки на климатика – Иво сподели, че тези грешки ги записва всеки IS и GS от почти фабрично състояние. Свързани са с датчика за вътрешната температура на купето. Климатикът не показва текущи грешки и работи отлично.
3. Слаб акумулатор и грешка на еърбега – според Иво, двете грешки са свързани и вероятно са записани, когато е сменян акумулатора през ноември 2017.
Иво забеляза, че задна дясна полуоска е сменена някога с чисто нова оригинална. Причината не е ясна, но няма абсолютно никакви следи по колата за удари, произшествия или дори драскотина. Всичко това доказва безкомпромисната ѝ поддръжка в Швейцария.

Задната броня е „тунингована“ – липсват двата оригинални светло-отразителя от двете страни. Първият собственик е правил това от визуални подбуди. Въпреки, че нямах поводи да се съмнявам в истинността на думите на човекак, от който закупих автомобила, помолих Иво от Автолаборатория да огледа много обстойно всичко отзад по колата. По мнението му, колата не е имала удари, не е пребоядисвана. Дори да е имало инцидент със задната броня, той е бил изцяло козметичен. Стоят абсолютно всички щипки по местата си. Между бронята и гредата, която я държи, стоят фабричните стиропорени уплътнения. За съжаление, в едното ъгълче, където е капачето на захващащият бронята болт, бронята е съвсем леко пукната, което е доста трудно да се забележи (само при отворен багажник):

Изображение

За съжаление освен всички плюсове колата има и няколко малки минуса:
1. По-горе показах петънцата излющена кожа на шофьорската седалка и пукнатината на задната броня
2. Електрическата щора не работи. При натискане на бутона, релето „цъка“, но щората не помръдва
3. Предният десен фар има отчупено съвсем малко парченце от защитното си стъкло. Защитеността на вътрешността на фара не е нарушена по никакъв начин. Карането стотици километри в дъжд до България го доказаха

Изображение

4. При определени ниски честоти и по-високи децибели, се чува съвсем леко браждене от субуфера. Трябва говорителят да се свали и да се даде на аудио-техник, за да се обслужи. Процедурата е не повече от 30лв. Мога и аз да се занимая с ремонта, както и този на задната щора, но предпочитам да продам автомобила в абсолютно автентичното си състояние, както го закупих. По този начин бъдещият собственик ще има максимално пълна картинка какво и как е правено по автомобила.

Цената на Lexus-а е 20700 лева. Автомобилът се намира в София и може да бъде заявен за оглед всеки ден и по всяко време. Преглед на автомобила в произволно избран от заинтересуваните клиенти сервиз е съвсем в реда на нещата.

Цената на Lexus-а е във високите граници за този модел в България. За Западна Европа, откъдето е докаран Lexus-а, това дори е в ниския диапазон. Цената е образувана като е взето предвид стойността на придобиване на автомобила, неговото състояние, наличното оборудване, всички съпътстващи разходи, за да е готов за регистрация в България, плюс малка комисионна за мен. По автомобила няма нищо скрито или нередно и това е изцяло видно и доказуемо.

Ако съм пропуснал нещо, ще се радвам, ако мога да ви отговоря. Ако съм сбъркал някъде с информация, не е било умишлено и ще се радвам да ме поправите.

За контакти,
0877 22 97 07
Ивайло Иванов


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Юни 2018 08:37 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Видях го на живо...страхотна машина!успех с продажбата Иво!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Юни 2018 23:08 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
lubashki777 написа:
Видях го на живо...страхотна машина!успех с продажбата Иво!

А Марин даже се и отърка в нея :)
Благодарско, Любо!


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юни 2018 13:42 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

В Lexus форума бях попитан дали твърдението ми, че колата разполага с хладилна жабка е проверено. Това ме провокира днес да направя един експеримент. Взех термометър за измерване на външна температура и влезнах в колата да си поиграя малко. Исках да замеря температурите в купето и вътре в подлакътника и поставката за чаши, пред него.
Колата е паркирана навън. Времето беше променлива облачност, без директна слънчева светлина вътре в купето (това има значение, защото при повечето автомобили климатроникът взима информация и от светлинния датчик вътре в купето и по този начин си дорегулира работата).

При влизането ми в колата, термометърът показа (оставен за 4-5 минути да се темперира) температура на въздуха в купето 28.3°C:

Изображение

Сложих датчика за външна темпертура на термометъра в подлакътника, затворих капака на подлакътника и отново оставих 4-5 минути за замерването. Резултатът - в жабката между двете седалки беше 22.5°C:

Изображение

Запалих двигателя и включих климатроника в режим Auto и изключена функция "рециркулация". Пуснах компресора и настроих двузоновата температура на еднакви градуси 20.5°C. Вижда се и външната температура, измерена от датчика на Lexus-a - 23°C:

Изображение

Следващото замерване наравих след точно 10 минути. Термометърът отчете 17.7°C в под капака на подлакътника:

Изображение

Второто замерване след още 10 минути, т.е. след общо 20 минути работа на климатроника в автомобила - отчетени 15.6°C:

Изображение

Повече нямах нужда да си играя с жабката между двете седалки. Преместих датчика на термометъра във cup-holder-a, който е между подлакътника и скоростния лост и затворих капака му. Оставих 4-5 минути датчика за по-точно измерване и отчетох 15.7°C:

Изображение

Няколко думички за експеримента. Термометъра, който използвах, най-вероятно не е най-точният уред, който може да се използва. Има датчик за външна температура и отделно температурен датчик в самото тяло, т.е. може едновременно да показва 2 отделни темератури - външна и вътрешна. Аз използвах само външният датчик, за да елиминирам разлика в показанията и калибрациите на двата датчика. Идеята ми беше не да измеря абсолютно точната температура, а разликата между температурата в купето и тази в подлакътника и cup-holder-a. Измерванията бяха направени при паркиран автомобил и обороти на двигателя при P на автомата, т.е. в движение и високи обороти на двигателя, компресорът на климатика ще работи малко по-оптимално и резултатите от измерванията евентуално биха били други. При директна слънчева светлина, т.е. напичане в купето, резултатите също евентуално биха били други (заради малко по-различна температура в купето и намесата на светлинния датчик като параметър в управлението на климатроника). Не съм правил замервания с отворени/затворени клапи за въздух към задните седалки. Това евентуално също би променило показанията в някаква посока. Не се сетих да направя измерване до колко беше паднала температурата в купето след 20 минути работа на климатика.

От резултатите, аз си правя извод, че жабката мжду двете предни седалки не е точно "хладина", но има поведение на подобна. Успява да държи добри ниски температури. Това се припокрива и с наблюденията ми от 3000км шофиране на автомобила. Колкото до cup-holder-a, там за мен въпросният feature, ако въобще е замислен като такъв, е доста противоречив. Ако се използва за вода или студени напитки - ОК, върши идеална работа. Ако обаче там оставяме кафето или чаят си, за мен е абсолютен минус - напитката исзстива доста бързо.

Искам отново да подчертая, че горните наблюдения и изводи са само и единствено при включен компресор. Не съм правил същите измервания при спрян компресор. За времето, в което карах автомобила, наблюденията ми са, че въпросният ефект го няма.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Юни 2018 07:55 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
В нашето Рено Сценик също имам хладилна жабка с опция да отварям и затварям притока на въздуха с клапа/става ръчно разбира се/.
Според мен, наименованието на този тип жабки е по-скоро доста общо, за да се покаже за какво става въпрос, а не толкова да се казва, че в колата има едва ли не хладилник...
Според мен предназначението на въпросната хладилна жабка е по-скоро след като си купил от магазина студена напитка и си я пиеш докато шофираш...просто тя стоейки в това отделение да се стопля по-бавно.
Няма как вътре само с обдухване от климатика да стане примерно 4-5 градуса...както е в истински хладилник...Най-малкото има загуби по пътя на въздуха и той не достига до въпросното отделение с най-ниската си възможна температура, а за да се постигне температура вътре от порядъка на 4-5 градуса...постъпващия въздух при всички случаи трябва да е с по-ниски такива от въпросните.Та...това с изстудения въздух от климатика, малко трудно!
Та това е моето мнение по въпроса...



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Юни 2018 08:58 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
При този Lexus нещата са по-различни. Това не е екстра и никъде не се описва като такава за модела. По-скоро е вторичен ефект от работата на климатика. В самия подлакътник или в поставката за чашки пред него няма нито клапи, нито отвори за въздух. Нищо. Под тях минават тръбите за духалките на климатика към втория ред седалки. Предполагам оттам идва ефекта. Но е факт, че е доста осезаем. Разлика от 10-ина градуса надолу от температурата в купето си е благинка, за която не плащаш. На практика това е ефекта, който постигат хладилните чанти, работещи с ефекта на Пелтие. За cup holder-а вече е друго нещо - там едва ли някой би бил доволен, че кафето му изстива за отрицателно време през лятото.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 10 Юни 2018 09:13 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Забелязах, че крушката на плафона в багажника беше изгоряла. Оказа се, че тази крушка е доста рядка и никой от големите производители на авто осветление не прави крушка в такъв размер (28 х 8мм) и параметри (A12V5W). Разглеждах каталози по размерите на крушката и не можах да намеря. В този размер се предлага единствено 10W, а в плафона е 5W. След доста ровене, намерих, че Koito имат въпросната крушка, но в България няма откъде да я намеря.

Изображение

Не ми се поръчваше от Люцкан, тъй като щеше да отнеме време. В Toyota не се обадих така или иначе. Случайно открих, че фирма в Пловдив предлага въпросната крушка по оригинлания тойотски парт-номер (99132-13050). Вчера се разходих до магазина им и Lexus-ът вече е с осветление в багажника.

Поздрави,
Иво

П.П.: В плафона може да се побере крушка с по-голям диаметър, каквито има на пазара в България, но аз предпочетох да сложа такава, с каквато колата е излязла от завода.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 11 Юни 2018 10:53 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 358
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Днес автомобилът беше продаден.
Честито на новият собственик!

Иво


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

cron