Дата и час: 26 Сеп 2018 05:40




 Страница 5 от 7 [ 105 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Май 2018 21:40 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
За 1 месец 3000км навъртях и всеки изминал ден ми харесва все повече.. :ok:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Май 2018 08:09 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 387
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Честито още веднъж за моторетката - изглежда супер! Да те радва много километри по красиви места!

П.П.: Вероятно моторът е бил полицейски в Италия. Те са били с такова нестандартно стъкло отпред, раздути спойлери, защита на глезените и са нещо като междинен модел - имат елементи и от първа и от втора генерация.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Май 2018 14:29 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5007
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Мотоциклета беше обявен в нета. По спомен Шумен или Плевен.
Още веднъж честито и много емоции на двама Ви.
п.п как попадна във форума...


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Май 2018 15:41 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Мдаа, бил е полицейски в Италия и някои го е преправял. Взех го от Плевен, те бяха общо 2 мотора за продаване във сайтовете. На предишния мотор най много ме "мореше" вятъра и турболенцията след слюдата. Сега е доста по добре... С априлята.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Май 2018 19:35 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Следваща стъпка е ремап или как да си прецакам мотора. :lol: днес ми пристигна кабела и ще пробвам.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Май 2018 09:46 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
STEF BMW написа:
Мотоциклета беше обявен в нета. По спомен Шумен или Плевен.
Още веднъж честито и много емоции на двама Ви.
п.п как попадна във форума...


Чрез гугъл, търсех мнения за модела...
Днес го ремапнах, всъщност установих че това е било направено преди това...но не съм сигурен с каква карта, И сложих подобрена карта, направих едно завойче, струва ми се че върви по "мазно" в ниските.. Но после ще го пробвам на по дълго разстояние..


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Май 2018 18:17 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 387
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Stan the man написа:
Днес го ремапнах, всъщност установих че това е било направено преди това...но не съм сигурен с каква карта, И сложих подобрена карта, направих едно завойче, струва ми се че върви по "мазно" в ниските.. Но после ще го пробвам на по дълго разстояние..
Супер!!!
Кой кабел ползваш? Откъде го поръча? Аз миналата година поръчах кабел, но явно имаше драми с чипа в него и не можах да я направя процедурата - да се вържа към ECU-то на мотора.
Кой софтуеър ползваш?
Всъщност точно това е идеята на ремапа - мотора да стане по-отзивчив в ниските, защото заводски точно там е "скопен" заради еко нормите. Щом си стигнал дотук, явно си чел, но да кажа все пак: имс няколко различни карти според версията на мотора - първа/втора генерация, със/без катализатор, със/без ламбда сонда.

Поздрави,
Иво

П.П.: Трябва да мина надолу някой ден като ми остане време, са се запознаем :)


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Май 2018 18:52 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Заповядай, аз съм в Димитровград, може да ремапнем твоя но на твоя отговорност :D
Ами от ибей е кабела фирмата е Lonelec с добри отзиви и найстина работи. Софтуера е Tuneecu безплатен, сложих карта на Catfish 2011 има ги в нета предполагам сте чели. Моя е с ламбда сонда.
На сток вариант, ограничителя на оборотите на колко оборота е? Моя е на 10200, така го купих.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Юни 2018 19:41 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 387
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

Преди 10-ина дена издебнах ден, в който не валеше и се дотътрих до сервиз за да си обслужа драговерната италианка :) За цял ден, успяхме да отметнем доста работа.
Ето какво свърших:

1. Проверих синхрона на двата цилиндъра. Бяха в тип-топ състояние.
2. Задната ми спирчака 10-ина дена след смяна на спирачната течност "омекваше" брутално и карах все едно без нея. Заподозрях самата помпа. Поръчах ремонтен комплект за помпата, на забележете индийската марка КТМ. Задните спирачки са еднакви и е пълна замяна, като цената естествено е много по-ниска от на Aprilia. Парт номера е КТМ-503.
3. Смених спирачната течност отзад. Отпред си беше супер бистра, а и я бях сменял миналата година.
4. Смених течността на съединителя, че беше потъмняла доста, а от това страдат о-пръстените по помпите.
5. Направих пълен ребилд покрай бензиновата помпа: смених бензиновия филтър, един гофриран маркуч на бензиновата помпа, о-пръстените и скобите.
6. Смених бензиновия маркуч за ниското налягане към бензиновия филтър. В едно с него си сложих и от металните бързи конектори (оригиналнните, пластмасови се чупят много лесно!). На бензинопровода за високо налягане гръка, от който купоих мотора, го беше сменил. Много се чудих дали да не сменя и самия бензинопровод, но след доста оглеждане, прецених, че е читав. Не беше одървен, беше хубаво кримпнат и го оставих.
7. Смених си свещите. Сложих обикновени DENSO XU27EPR-U. Карал съм хиляди километри с такива и нямам оплаквания. Иридиевите, колкото и да са добри, за мен не си заслужават с 3-4 пъти по-високата си цена.
8. Смазахме жилата на газта.
9. Сменихме уплътнението на въздушната филтърна кутия. Aprilia го продават на метър!!!
10. Смених отдушника на въздушната филтърна кутия, в който се събира маслото от картерните газове. Сложих си малко по-дълъг, дебелостенен шлаух.
11. Смених си отдушниците на резервоара, тъй като старите маркучи се бяха одървили яко.
12. Смених и двата вакумни маркуча. Бяха също яко одървени, единият дори закъсан.

Опитахме се да подменим масления жигльор (за неутралната), с този който си напазарувах (0.4). Гръко обаче, май е правил там някаква интервенция и главата на монтирания беше позамазана и за да не рискувам и да стане беля, се отказах.
Веригата (оригиналната Reggina) ми и пиньоните (също оригиналните), са вече на финалната си песен. Мисля, обаче да ме изкарат и този сезон и да ги сменям догодина.
Мислих да сменям и маслото в коловете, щото е бая старо, но и това го отложих, че си е един работа с разглобяването.
Остана да си оправя централната стойка (да я изправя и подсиля), но това ще е в следващия недъждовен ден :)

Както се казва, италианската госпожа е готова и чака на полусъединител разтъпкване на интересни дестинации... Застоя се много напоследък :)

Рапорт даден!
Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Юли 2018 21:00 

Регистриран на: 19 Май 2018 22:53
Мнения: 7
Местоположение: Dimitrovgrad
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Малко снимки...

Прикачени файлове:
20180630_145903.jpg

Прикачени файлове:
20180713_231421.jpg

Прикачени файлове:
20180714_114742.jpg

Прикачени файлове:
20180717_203118.jpg

Прикачени файлове:
20180714_150850.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Юли 2018 19:29 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5007
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Красавица! Още веднъж честито!
п.п.Малии, въдици, свалена задна седалка и окаляна ...
Кефи. :yes:
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Юли 2018 20:30 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5007
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Да докладвам и аз!
За 8 дни с изминати близо 2500 км. пообиколих бившата Юго република. Бяхме две семейства с две двуколесни.
Пържене и много пот изляхме, ама кефа няма граници. :mrgreen:
За всичките километри "Априлията" ми създаде два проблема /ако мога така да се изразя/, а именно първият се появи след студен старт на шестият ден след нощувка в Хърватска. Преди потегляне в поредния трип към гр. Сараево, където бе набелязана поредната нощувка, запалих мотора и "EFI" не угасна, а продължи да мига отчетливо в рамките на всяка секунда до достигане на около 75-80 градуса работна температура на ДВГ в движение след което угасна. На дисплея не изписа код на никаква грешка. Продължих пътя в това сътояние защото нямах избор! Двигателя си работеше без проблеми при всякакви диапазони на натоварне. От тук нататък все така, всяка сутрин при стартиране и достигане на посоченити градуси. Така се и прибрах в БГ. Вторият проблем се изрази след като попаднах в час "пик" в колони от чакащи автомобили по светофарите в гр. Сараево. На свободен ход градусите на дисплея показаха /критични за мен/ 110С. Отбих веднага и спрях поради липса на възможност да продължа движението с цел охлаждане на радиатора. Припалвах на всеки 5мин. страхувайки се да не затегнат буталата. :this: За известно време, през разширителния съд "изплюваше" антифриз. След спадане на температурата до около 85-88градуса, продължих с едно на "ум" услушвайки се за странични шумове в работата на двигателя. Проблеми нямаше и раздавах яко газ. НО остана светенето на "EFI" до достигане на горецитираната температура. :hmm:
Прибрах се в БГ, като на магистралата от гр. София до гр. Стара Загора, спидометъра не падна под 140км/ч. :saint:
Рапорт даден!!!
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Последна промяна STEF BMW на 22 Юли 2018 10:08, променена общо 1 път

Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Юли 2018 17:23 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5007
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Последна промяна STEF BMW на 22 Юли 2018 10:07, променена общо 2 пъти

Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Юли 2018 19:32 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 387
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.


Заповядай:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?320372-What-does-an-efi-code-1-mean
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?238908-Efi-code-1

Най-общо казват, че това инфикира че kill switch-a ти е в позиция, да не можеш да стартираш двигателя. Това ми беше и първат амоя реакция, като ти видях въпроса, защото съм го виждал инцидентно. Никога обаче, не ми е мигало в движение!
След това казват, че е нормално да мига с този код, когато акумулатора си заминава или волатжа от релето не е добър.
Изчети внимателно двете теми, аз ги прехвърлих отгоре-отгоре само.

поздрави,
Иво

П.П.: Моля ви се намаляйте ги тези снимки, най-много на 1200 пиксела, че така почти не могат да се виждат и да се чете след това темата ;)


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Юли 2018 19:57 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5007
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
pegasoto написа:
STEF BMW написа:
Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.


Заповядай:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?320372-What-does-an-efi-code-1-mean
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?238908-Efi-code-1

Най-общо казват, че това инфикира че kill switch-a ти е в позиция, да не можеш да стартираш двигателя. Това ми беше и първат амоя реакция, като ти видях въпроса, защото съм го виждал инцидентно. Никога обаче, не ми е мигало в движение!
След това казват, че е нормално да мига с този код, когато акумулатора си заминава или волатжа от релето не е добър.
Изчети внимателно двете теми, аз ги прехвърлих отгоре-отгоре само.

поздрави,
Иво

П.П.: Моля ви се намаляйте ги тези снимки, най-много на 1200 пиксела, че така почти не могат да се виждат и да се чете след това темата ;)

Да да, така е! Точно приключих с четенето на посочените от теб линкове преди да ги постнеш!
п.п. Ако знаеш само колко материал отметнах открит в Гугъл-а и във форуми, които не знаех че съществуват, ама зора кво не праай!!! Открих грешка 1 и грешка -1...
Много благодаря за намесата.
Поздрави друже. :friends:


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 5 от 7 [ 105 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

cron