Дата и час: 14 Дек 2018 18:09





 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 22:53 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 391
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

Продавам лек автомобил Lexus IS250 Luxury, бензин, автоматична скоростна кутия, 2007-а година, 119500км.

Изображение

Автомобилът е с първа регистрация 31.10.2007. Закупих го от третия му собственик в Ризикони, Италия на 20.06.2018. При продажбата километражът показваше 118581км. Докарах го в България посредством индивидуална платформа на 21.06.2018.

Lexus-ът е задвижван от 6-цилиндров V-образен двигател (4GR-FSE), 208к.с./153kw, с директно впръскване на горивото. Държа да подчертая, че двигателят не подлежи на монтаж на авто-газова уредба. Скоростната кутия е 6-степенна, автоматична, с AI-SHIFT контрол и възможност за ръчно ограничаване на предавките от скоростния лост или от монтираните за това пера на волана.

Екстрите за модела, които липсват в този конкретно автомобил са: шибидах, сензори за налягането в гумите, iPod конектор и интелигентен круз-контрол.

Цветът е Tungsten Pearl.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Колата е със оригиналните за модела 10-лъчеви 17-инчови джанти в много добро за годините и километрите си състояние. Гумите са Yokohama Advan Sport V105. Отзад са с размер 245/45ZR17, DOT 3016 и остатъчен грайфер 4.5мм. Отпред - 225/45ZR17, DOT 4815 и остатъчен грайфер 5.5мм.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И четирите винтила на гумите са с метални капачки с логото на Lexus:

Изображение

В легена на багажния отсек е оригиналната резервна гума и заводския комплект инструменти:

Изображение

Изображение


Lexus-ът е с изцяло черен салон от перфорирана кожа. Бих определил състоянието му като много добро.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В автомобила има четири гумени постелки за крака на фирмата NovLine. Под тях са оригиналните мокетни стелки на Lexus, които са идеално запазени от гумените стелки и са все едно излезли от магазина. Багажното отделение също е покрито със стелка от комплекта на NavLine.

Нивото на оборудване Luxury на първа генерация Lexus IS250 включва доста екстри. Ще се опитам да изброя основните (за който иска пълния набор от екстри, мога да дам референция към потребителската книжка).

    - смарт ключ, даващ достъп до автомобила с едно докосване на дръжката на една от двете предни врати
    - безключово палене на двигателя
    - AFS (adaptive front-light system) - система за завиване на предните фарове (ксенон на късите светлини), спрямо положението на волана (работи при скорост над 10км/ч)
    - автоматично нивелиране на предните фарове, спрямо натовареността на автомобила
    - система за измиване на предните фарове
    - светещо Lexus лого в праговете на предните врати
    - екстериорно осветление вградено в страничните огледала
    - автохроматично огледало за обратно виждане, което контролира затъмняването и на двете странични огледала
    - светлинен сензор, контролиращ осветеността на таблото и приборите и auto режима на фаровете
    - сензор за дъжд с настройка на чуствителността, контролиращ auto режима на чистачките
    - щора на задното стъкло, автоматично сваляща се при превключване на позиция R на автомата
    - аудио система Mark Levinson с 14 говорителя
    - 6-дисков CD changer и съвместимост с DVD, WMA и MP3 формати и Dolby Digital и DTS кодеци
    - камера за задно виждане с предиктивна функция, изобразявана на централния дисплей
    - мултифункционален волан, с възможности за контрол на аудиото, телефона и гласови команди
    - навигационна система, ползваща тъч скрийн дисплея
    - круз контрол
    - общо советление на купето отпред и отзад; 4 персонални диодни осветления за предните две и задните две странични седалки; дискретно диодно осветление над скоростния лост; дискретно диодно осветление в краката на шофьора и пътника до него
    - електрическа настройка на волана в 4 посоки, посредством джойстик
    - изцяло електрически седалки (лумбалната настройка също е електрическа) с подгряване и обдухване в 3 степени (за предните две седалки)
    - подгряване на предно, задно стъкло и странични огледала
    - двузонов климатроник
    - 12V куплунг в багажното отделение и подлакътника между двете предни седалки
    - 11 airbag-a
    - асистент за паркиране, работещ посредством мултимедийния дисплей и паралелен звуков сигнал
    - 3 позиции за памет на шофьора, включващи позицията на седалката, настройката на волана, настройката на страничните огледала
    - 3 позиции за памет на пасажерското място, включващи позицията на седалката
    - странични огледала с автоматично накланяне при позиция R на автомата

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


В колата никога не е пушено:

Изображение


На 27.06.2018 Lexus-а мина обстоен технически преглед при Иво от Автолаборатория, София. Колата няма ръжда никъде, както може и да се очаква от региона, откъдето идва. В ECU-то на колата имаше стари неизтрити грешки: 2 грешки на климатроника (според Иво се записват от почти ново състояние на колата и не влияят по никакъв начин на работата); грешки за калибрацията на моторчетата на AFS-a (поради смяната на акумулатора); обща грешка (поради смяната на акумулатора). За смяна са предните накладки. Тампоните на предните долни носачи показват наченки на износване, но според Иво в момента все още не са за смяна и ще изкарат доста. Общото финално заключение беше за много добре поддържан и технически изряден автомобил. Последната смяна на двигателното масло и филтър е била при пробег 102547км на 06.04.2017. Затова веднага след прегледа, бяха сменени моторното масло с Castrol Edge 5W-40 C3 и маслен филтър Bosch.


Закупих Lexus-а със силно пожълтели и прегорели от слънцето фарове (съвсем нормален ефект за климата и региона, откъдето е колата):

Изображение

Изображение

На 28.06.2018 колата влезе в сервиз, на който съм се доверявал с личните си автомобили, за полиране на фаровете и поставяне на UV-защитно фолио. За да се извърши процедурата е била демонтирана предната броня и двата фара. Защитното фолио има гаранция от 4 години.
Резултатът, според мен, е отличен:

Изображение


Lexus-ът беше закупен с един оригинален ключ. Веднага след пристигането в България закупих втори оригинален смарт ключ (втора употреба). При авто-ключар направих копие на физическия (авариен) ключ. Веднага след това софтуеърно успях сам да добавя новия (стар) ключ към имобилайзера на автомобила. В момента Lexus-ът е с изцяло функционални два смарт ключа. Единият от тях е със силиконово калъфче с фирменото лого на гърба:

Изображение


Минусите на колата, които зная и показвам със снимки:

    - Lexus-ът има леки наранявания на боята на предния капак от отхвръкнали камъчета от предходни или насрещни автомобили. Последният собственик ги е коригирал донякъде. Почти не се забелязват:

    Изображение


    - Lexus-ът има наранявания на боята на задната лява врата на три места. Коригирани са от последния собственик и се виждат само ако са на нивото на очите на човек. Снимката е силно обработена, за да изпъкнат добре:

    Изображение


    - Тонколоната на предното табло е сменяна в официален сервиз на Toyota, но при монтажа/демонтажа леко е закъсано покритието на таблото:

    Изображение


    - Не са сменяни запалителните свещи и маслото в автоматика. Това остава за евентуалния бъдещ собственик.


Плюсовете на автомобила (за мен лично):
    - Пълна сервизна история на автомобила. Абсолютно всички обслужвания и ремонти са извършвани в оторизирани сервизи на Toyota / Lexus
    - Преминати всички сервизни акции за модела: пасажерски еърбег, рамо на чистачките, клапан бензинов филтър (доказуемо в Lexus - България, отказаха да ми разпечатат документите, но на място потвърждават)
    - Доказуем пробег по дати
    - Наскоро сменени: задни дискове и накладки, акумулатор, ксенонови крушки, водна помпа с ремък

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


За накрая оставих малка изненада :) Lexus-ът е леко тунингован...

1. Монтиран е спортен въздушен филтър и филтърна кутия от F-sport версията. Кита се предлага официално (справка).

F-Sport Air Intake
This low restriction intake and filter assembly is fully compatible with stock engine controls and is emission legal in all 50 states.

Монтажът е извършен в сервиз на Toyota - справка с по-горните документи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Оригиналната филтърна кутия е налична с чисто нов въздушен филтър и евентуалният бъдещ собственик ще ги получи, за да възстанови колата във фабричния ѝ вид (при желание).

Изображение


2. Монтирани са спортни, отворени крайни гърнета на FOX. Тунингът е road legal и е извършен отново в сервиз на Toyota през юни 2017-а година.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Оригиналните гърнета са налични и евентуалният бъдещ собственик ще ги получи, за да възстанови колата във фабричния ѝ вид (при желание).

Изображение

Изображение

Успях да покарам колата около 1000км в България. Впечаталенията ми от FOX-a са, меко казано, страхотни (същото мнение изказа и Иво от Автолаборатория). В ниските и средни обороти те съвсем дискретно загатват за наличието си. Спокоен и улегнал шофьор почти няма да направи разлика със сток-версията на автомобила. Не така обаче стоят нещата при кик-даун и във високите обороти. Звукът е изненадващ и брутален! Несъзнателно устата ти се разчеква в 24-каратова усмивка и истински се наслаждаваш!

текущите километри на Lexus-a са:

Изображение


Колата е със временни номера до 22.07.2018г. Има сключена гражданска отговорност, разсрочена на 12 вноски. Има закупена 3-месечена винетка, валидна до 21.10.2018. Автомобилът се намира в София. Може да бъде видян всеки ден след предварителна уговорка. По желание на заинтересуваните може да се направи повторен оглед в произволно избран от тях сервиз.

Продажната цена на автомобила е 19950лв.

За контакти,
0877 22 97 07
Ивайло Иванов


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Юли 2018 15:32 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4330
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Ех Иво, на този няма да мога да му се порадвам :)
Макар, че е същият модел!
Успех в продажбата!



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 16 Юли 2018 12:00 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 391
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Пропуснал съм да спомена в обявата, че колата е с пълен комплект книжки на протребителя на италиански език:

Изображение

сервизна книжка:

Изображение

и комплект от три диска с карти за Европа (2013-2014 ver.2 E18) за навигацията:

Изображение

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Авг 2018 12:19 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 391
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Автомобилът вече е с платена еко такса и постоянна регистрация, което е още един финансов плюс (310лв) за бъдещия собственик :)

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Продавам 2007 Lexus IS250
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Окт 2018 00:19 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 391
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

Автомобилът е изцяло сервизиран. Ще покажа тук използваните неща с парт-номерата им, за да е полезно на собственици, на които им предстои такова обслужване:

1. Сменено масло в диференциала - RAVENOL MTF-1 75W-85
Побра 1.3 литра. Старото масло беше в доста прилично състояние, магнита на пробката почти не съдържаше частици.

2. Опреснено масло на автомата - използвани 6 литра Toyota ATF WS
2.1. Източване на маслото от пробката (около 1.4 литра). Доливане на ново масло до потичане от другата пробка (събра около 1.7 литра). Последвало каране около 3-4 километра, с изреждане на всички предавки.
2.2. Повторение на точка 2.1.
2.3. Източване на маслото от пробката, сваляне и почистване на легена на автомата с магнитите (общо с това в легена изтече масло с около литър повече спрямо точка 2.1 & 2.2). Подмяна на филтъра, о-пръстена и гарнитурата на легена. Доливане на останалото ново масло - около 2.5 литра (този път не изтече от пробката за преливане). Последвало каране 10-ина километра, с изреждане на всички скорости. Отвиване на пробката за преливане, за да изтече вече загрялото масло, което е в повече - около 150 грама.
Старото масло беше потъмняло, но в рамките на нормалното. По магнитите имаше незабележимо количество частици. С опресненото масло почти не забелязвам разлика в работата на кутията. Едиствената такава - преди, вкарването на втора предавка от по-висока скорост ставаше една идея по-грубо, докато сега е изключително мазно. Всичко друго (поне по усет) е неразличимо.

филтъра:
Изображение

о-пръстена:
Изображение

гарнитурата:
Изображение

3. Смяна на свещите - 6 броя оригинални иридиеви свещи, които на практика са брандирани Denso
При разкачането на конекторите на бобините на 2 и 4 цилиндър, щипките им се счупиха. На всички останали цилиндри, конекторите са бели и нямаха проблеми. На 2 и 4 цилиндър конекторите са черни и очевидно този материал се "изпича" и старее по-бързо във времето (да се има предвид и да се внимава). И без щипките, мъжкото влиза много плътно в женското и няма абсолютно никакъв шанс да се разкачат и без щипки.

Изображение

4. Подмяна на антифриза
4.1. Източване на антифриза от радиатора и последователно от двете банки на двигателя. Сваляне и измиване на разширителното казанче. Напълване на системата с дейонизирана вода и последвало каране до заграването на двигателя до работна температура.
4.2. Отново източване на цялата система и напълване с червен антифриз на I.G.A.T., разреден с дейонизирана вода 1:1. Получената смес тествах във фризера при температура -27°C и не показва наченки на замръзване.
4.3. Смяна на капачката на радиатора.

Системата побра около 9 литра. Старият антифриз беше в отлично бистро състояние, без никакво потъмняване и без наличие на някакви частици. Смених го, за да съм абсолютно сигурен в охладителната система на колата за зимните месеци.

5. Подмяна на предните накладки. Ипозлвах комплект ATE.
Изображение

Изображение

6. Смених двете странични лайсни/уплътнения на челното стъкло, тъй като гумените им части в долния край бяха изпечени от слънцето.
Изображение

7. Смених двете чистачки с такива на Denso.
Изображение

8. Нова едногодишна винетка.

Остава да се обслужи спортния въздушен филтър, което ще направя в следващите дни.

Нова цена 20500лв.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: