ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 23 фев 2011 21:42

Горски, тоя е много нагъл, ама нали е с Тойота... Може и да си прав, но нали знаеш, че пълно щастие няма, издай какви са минусите :?:
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
горския
Модератор
Мнения: 3061
Регистриран: 05 фев 2008 00:15
Skype: bistra_121212
ПОЛ: МЪЖ
МПС: W210 2.9TDI
Мазда B 2500 4х4 пикап
Местоположение: Раднево Ст.Загора

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от горския » 23 фев 2011 22:18

v69 написа:Горски, тоя е много нагъл, ама нали е с Тойота... Може и да си прав, но нали знаеш, че пълно щастие няма, издай какви са минусите :?:
Минусите на едноосния вариант,нали?

Не знам какво говори!Не го разбирам езика!Но виждам как минава джипа и караваната през канавката!Докато първия мост на караваната е във въэдуха,втория е все още горе!След това когато му е ред да влезе в канавката,първия вече е стъпил на здраво!В началото на клипа се вижда!




П.С. Защо БТР-а има четири моста? :)
Вече остаряхме за да работим,а твърде млади сме за да умираме,значи е време за пътешествия!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 24 фев 2011 17:26

Производство на кемпери в/у пикапи

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BweUu0hlKm0&NR=1[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AkmTzZun ... re=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tTNkRRga ... re=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dtV35HMl ... re=related[/youtube]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 24 фев 2011 23:29

НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 25 фев 2011 16:40

Ето един разрез на приставка за пикап.


[web]http://fivestarrv.com/adventurer/first- ... utaway.jpg[/web]

Външния слой е от стъклопласт, под него е пласт стиропор. Носещата конструкция е от заварени алуминиеви профили. Стъклата са покрити със слой който отразява UV лъчите и задължително със заоблени ъгли за по-голяма сигурност при инцидент. Вътрешния слой е от ламинирани панели (какво значи, не знам). Картинката сама дава по-добра предсстава за начина на изпълнение от колкото обясненията който се дават под нея и се опитах да преведа. Причината е че обясненията са повече с рекламен от колкото с конструктивен характер.
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
горския
Модератор
Мнения: 3061
Регистриран: 05 фев 2008 00:15
Skype: bistra_121212
ПОЛ: МЪЖ
МПС: W210 2.9TDI
Мазда B 2500 4х4 пикап
Местоположение: Раднево Ст.Загора

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от горския » 25 фев 2011 18:10

Браво! :good: Много материал предостави!Доста обширна и ценна информация! :bravo: Поздрави!
Вече остаряхме за да работим,а твърде млади сме за да умираме,значи е време за пътешествия!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 26 фев 2011 00:37

Носеща конструкция изцяло от алуминий
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... uminum.jpg[/web]

Готов вид
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... riors2.jpg[/web]

Интериор
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... teInt2.jpg[/web]
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... teInt4.jpg[/web]
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... bbbath.jpg[/web]

Има я и в двуосен вариант
[web]http://www.livinlite.com/images/gallery ... erior2.jpg[/web]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 26 фев 2011 01:24

НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 26 фев 2011 02:16

НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 26 фев 2011 02:40

НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 26 фев 2011 03:06

Интереното е на 1,40мин.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JZabSLcf ... ded#at=170[/youtube]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 27 фев 2011 10:24

Идейния проект започна да претърпява сериозни изменения. Стив (Австралиеца) взе решение за леки промени по предницата.

[web]http://4wdlinks.com.au/albums/Froad-Toa ... ompare.jpg[/web]
Реши се да бъде поставен прозорец над главите и от там се промени и наклона на предната страна.

[web]http://4wdlinks.com.au/albums/Froad-Toa ... mpare1.jpg[/web]

[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/Froad ... .sized.jpg[/web]

Взе се решение и за втора врата.
[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/Froad ... .sized.jpg[/web]

[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/Froad ... .sized.jpg[/web]
[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/Froad ... .sized.jpg[/web]

След съвети от съфорумниците му, Стив най-накрая взе решение и за следата от гумите на ремаркето. Той реши да жертва част от вътрешното пространство на караваната за да изравни следите на караваната с тези на джипа. Така ще се постигне по-висока проходимост и по-нисък разход на гориво, което е от значение при по-дългите преходи.

[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/Froad ... .sized.jpg[/web]

[web]http://4wdlinks.com.au/albums/Froad-Toa ... perial.jpg[/web]

[web]http://www.4wdlinks.com.au/albums/album ... .sized.jpg[/web]


Следва
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 27 фев 2011 12:22

Едно решение за повдигане на покрива.

[web]http://www.fourwh.com/gasstrut1.JPG[/web]

Летвата която е върху леглото е подпирачка на твърдото чело. На снимката не се вижда ясно как е закрепен края който е над леглото. Дано да е стабилно захванат, че...

[web]http://www.fourwh.com/gasstrut2.JPG[/web]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от v69 » 29 мар 2011 22:40

Това го свалих от сайта на една фирма за производство на корпуси за кемпери.
[web]http://www.3ccartier.com/images/conception2-gd.jpg[/web]

Дебелината на пода е според поръчката и варира м/у 50-65 мм. Стените и тавана са тип сандвич. Външния и вътрешния слой са от смола и стъклен плат, а м/у тях е полиуретанова пяна. Конструкцията е монолитна, без метална рамка, което спестява допълнителната изолация на тези термо мостове.
[web]http://www.3ccartier.com/images/conception1-gd.jpg[/web]


Ето го и готовия продукт
[web]http://www.3ccartier.com/images/conception3-gd.jpg[/web]

Тази фирма предлага 4 вида клетки.Три от тях са универсални и стават за няколко марки бусове.
[web]http://www.3ccartier.com/images/cellule ... e2-big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellules/flash2-big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellules/jazz-big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellules/jazz2-big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellules/jazz3-big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellules/jazz8-big.jpg[/web]

Четвъртата е най-новата им разработка и е предназначена за Iveco Daily 4x4. Клетката без обзавеждането за базовия вариант тежи 260кг. Габаритната широчина е 2,15 м, а дължината варира м/у 3 и 3,60 метра, според желанието на клиента.
[web]http://www.3ccartier.com/images/cellule ... capbig.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellule ... ap4big.jpg[/web]

[web]http://www.3ccartier.com/images/cellule ... ap6big.jpg[/web]

Вариант за вътрешно обзавеждане на тази клетка
[web]http://www.3ccartier.com/images/iveco-d ... rasbig.jpg[/web]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3488
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА КЕМПЕРИ И КАРАВАНИ

Непрочетено мнение от slavin » 30 мар 2011 08:18

Неизчерпаем си на тази тема. Още малко и аз ще взема да стягам кемпер.

Отговори

Върни се в “ЕКСПЕДИЦИОННИ АВТОМОБИЛИ 4х4, КЕМПЕРИ, КЪМПИНГ ЕКИПИРОВКА И ИНСТРУМЕНТИ”