Информация за видовете амортисьори

ПРОГРАМИ И ДРУГИ КОМПЮТЪРНИ ПРОДУКТИ
Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4355
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Информация за видовете амортисьори

Непрочетено мнение от marinhaker » 20 юни 2009 19:28

Информация за видовете амортисьори
В света съществуват три вида амортисьори:
- Хидравличен двойнотръбен (т.н. маслен амортисьор) изобретен от Newton през 1912 г.


- Хидравличен двойнотръбен с ниско налягане (т.н. газов амортисьор) въведен през 1920 г.

-Еднотръбен с газ под високо налягане (патентован от Christian Bourcier de Carbon през 1953 г. ).



Хидравличен двойнотръбен с атмосферно налягане тип “маслен”
Изображение





Хидравличен двойнотръбен с с газ под ниско налягане тип “газов”
Изображение







Различни добавки към маслото с цел по-добра работа на амортисьора

Не прегрява при трудни условия ( не губи ефективност ).

Резервоарната тръба предпазва цилиндъра от външни повреди, причинени от камъни и други.

Реагира по-добре на странични усилия. Намалява триенето, което подобрява комфорта.

ПРЕДИМСТВА и специфики на двойнотръбните aмортисьори Delphi de Carbon
Бутален прът, закален чрез индуктивен метод и фино полиран
Изображение








Уникалната еднотръбна система с газ под високо налягане De Carbon
Плаваща клапа с двойно действие
Благодарение на плаващата клапа с двойно действие единствено еднотръбният амортисьор de Carbon предлага перфектно и моментално амортизиране при всякакви пътни условия
Изображение






Действие на системата с газ под високо налягане Delphi de Carbon
При сравнително равен път амортисьорът работи в зоната на маслото-постига се максимална степен на комфорт. При по-големи неравности в работата се включва и зоната на газа под високо налягане-окачването се втвърдява и се постига максимална степен на стабилност. В същото време отварянето на плаващата клапа поддържа висока степен на комфорт.




Delphi de Carbon - максимален комфорт и стабилност
Графика, показваща зависимостта между амортизирането и честотата на движение на буталния прът (способ-ността на амортисьора да поддържа комфорт и стабилност при все по-неравен път)


ПРЕДИМСТВА при еднотръбните газови амортисьори с високо налягане De Carbon :
Изображение


Работи при монтиране във всякаква позиция.

Маслото и газа не могат да се смесят. Постоянна ефективност.

По-малък диаметър и тегло при определени приложения.

Незабавна реакция, благодарение на модела на плаващото бутало deCarbon

По-добро топлинно разсейване- увеличена продължителност на живот.

Липса на емулсия, физическо разделение между масло и газ.


По-прецизно производство, еднаквост на продукта.
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Отговори

Върни се в “СОФТУЕР, ПРОГРАМИ ТЕХНИЧЕСКА ЛИТЕРАТУРА”