Дата и час: 16 Юли 2019 07:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Информация за видовете амортисьори
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Юни 2009 19:28 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4341
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Информация за видовете амортисьори
В света съществуват три вида амортисьори:
- Хидравличен двойнотръбен (т.н. маслен амортисьор) изобретен от Newton през 1912 г.


- Хидравличен двойнотръбен с ниско налягане (т.н. газов амортисьор) въведен през 1920 г.

-Еднотръбен с газ под високо налягане (патентован от Christian Bourcier de Carbon през 1953 г. ).



Хидравличен двойнотръбен с атмосферно налягане тип “маслен”
Изображение





Хидравличен двойнотръбен с с газ под ниско налягане тип “газов”
Изображение







Различни добавки към маслото с цел по-добра работа на амортисьора

Не прегрява при трудни условия ( не губи ефективност ).

Резервоарната тръба предпазва цилиндъра от външни повреди, причинени от камъни и други.

Реагира по-добре на странични усилия. Намалява триенето, което подобрява комфорта.

ПРЕДИМСТВА и специфики на двойнотръбните aмортисьори Delphi de Carbon
Бутален прът, закален чрез индуктивен метод и фино полиран
Изображение








Уникалната еднотръбна система с газ под високо налягане De Carbon
Плаваща клапа с двойно действие
Благодарение на плаващата клапа с двойно действие единствено еднотръбният амортисьор de Carbon предлага перфектно и моментално амортизиране при всякакви пътни условия
Изображение






Действие на системата с газ под високо налягане Delphi de Carbon
При сравнително равен път амортисьорът работи в зоната на маслото-постига се максимална степен на комфорт. При по-големи неравности в работата се включва и зоната на газа под високо налягане-окачването се втвърдява и се постига максимална степен на стабилност. В същото време отварянето на плаващата клапа поддържа висока степен на комфорт.




Delphi de Carbon - максимален комфорт и стабилност
Графика, показваща зависимостта между амортизирането и честотата на движение на буталния прът (способ-ността на амортисьора да поддържа комфорт и стабилност при все по-неравен път)


ПРЕДИМСТВА при еднотръбните газови амортисьори с високо налягане De Carbon :
Изображение


Работи при монтиране във всякаква позиция.

Маслото и газа не могат да се смесят. Постоянна ефективност.

По-малък диаметър и тегло при определени приложения.

Незабавна реакция, благодарение на модела на плаващото бутало deCarbon

По-добро топлинно разсейване- увеличена продължителност на живот.

Липса на емулсия, физическо разделение между масло и газ.


По-прецизно производство, еднаквост на продукта.



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

cron