Дата и час: 19 Авг 2019 11:20




 Страница 7 от 9 [ 135 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 16 Авг 2018 20:20 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
п.п. въпросният "Mosfet" е нож с две остриета. Не грее, ама товари генератора и резултата е този от снимките по долу. :this:
Да, точно така е - Марто ми го е обяснявал няколко пъти... Въпроса е сглоби ли моторетката? И как е под товар новия генератор? С дългите, стоповете, евентуално и включен вентилатор?
Може би по-добрият вариант е с оригиналното реле SHINDENGEN, монтирано на място с добро охлаждане? Ето една статия за ел. системата на Капонорда. Между другото, този пич е страхотен и сайта му е като енциклопедия за нашите мотори!


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 07:06 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4345
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Няма страшно, и други модели страдат от това ;)
viewtopic.php?f=11&t=2167&p=32152&hilit=raptor#p32152



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 10:01 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
pegasoto написа:
Може би по-добрият вариант е с оригиналното реле SHINDENGEN, монтирано на място с добро охлаждане?
Ето няколко снимки от други модели Aprilia със същия двигател и две на Caponord и оригиналното реле, изнесено на място с по-добро охлаждане.

Caponord:

Изображение

Изображение

RST Futura:

Изображение

Изображение

Изображение

Аз лично, когато правих интервенцията на времето на Стефковия мотор, не знаех начина на работа на мосфет релетата и директно се ръководех от априлиа форума и сложих реле от Honda CBR 600RR 2006-2009, което е директна замяна (еднакъв корпус и пасва на оригиналното място на Caponorda). Мотора беше на около 55-60К км, когато направих подмяната. В момента мотора би трябвало да е на около 90К км. Т.е. генератора е изкарал около 30К в мосфета и още два пъти по толкова с оригиналното реле. Според мен е доста добър пробег, преди да се появи проблема.
На сегашния ми мотор, вече информиран за начина на работа на мосфета, реших да сложа реле от Марто, което работи по подобен начин като мосфета. Монатажа е на стандартното място в Caponorda. Само че този път Марто монтира вентилатор на корпуса на релето, който се включва автоматично със запалването на двигателя. До момента около 10К км с този сетъп не съм имал проблеми. Но е рано още да се каже, като мина още 30-40-50К км, ще е по-достоверно :) Лично за мен, мотора ми трябва освен да ми харесва като машина, да ми допада и като визия и лично аз не бих си загрозил "италианската мръсница" с външен монтаж на релето...

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 17:48 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Тестове от днес.
Покарах, основно в градски условия с работна темепература на ДВТ-то не повече от 85-96градуса. Пипах регулатора, ами грее си. Волметъра показваше различни стойности от 13.60 до 14,20 в различни обороти. Естестствено EFI-то ми мига та мига и не му е на акъла да спре. При забиване на тест буксите и подаване на контакт с изключена бубина /червеното копче от дясно/ , на дисплея веднага ми отчита грешка -1. При включване на /червеното копче/ помпата сработва и мотора е готов за запалване, но тогава ми се появява грешка 11. Натискам бутона "СЕТ" и след около има няма 10 секунди на дисплея се появява грешка 34?
Грешка 11 e "Cam sensor - No signal"
Грешка -1 е, че двигателя не е готов да се приведе в ход.
Грешка 34 нямам идея какво е ?
Знаещите да помагат, че ми писна от електроники и грешки и .........
Мотора върви, разлика не откривам!
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 19:12 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Лошо Стефко, отива като на бобина :(
https://www.moto-abruzzo.net/aprilia-caponord-rally-raid/electrical-system/ignition-coil-amrish-replacement/

Мен ако питаш, в момента се бориш с няколко проблема накуп и трябва да ги подкараш един по един, щото иначе е каша... Започваш от най-лесно диагностицируемите и даваш нататък. Къде какво си пипал и сигурен ли си, че там където си пипал всичко е наред и няма проблеми. Всичките проблеми, които описаваш, са електрически и аз бих ги степенувал в следния ред...

1. Акумулатор! За да си сигурен какво и що със следващите проблеми, първо трябва да имаш 100% сигурен акумулатор! Иначе нищо не можеш да докажеш със сигурност! Беше споменал, че акумулатора ти е умрял от незареждане. Отделно си имал и доста време недобро зареждане... Т.е. акумулатора ти не е в добро здраве! Или го зареждаш хубаво с нисък волтаж, поне един цял ден, и след това го тестваш под товар, за да си сигурен че държи заряда, или купуваш нов. Ако си играеш със стария, освен теста с товара, виж и когато въртиш на стартер, до колко пада. Не е добре да е под 10.7-10.8V.

След акумулатора, минаваш нататък...

2. Генератора. Там какво е положението? Има ли разлика в сравнение със стария генератор? При едни и същи постановки какво е положението оригиналния срещу новия?

3. Ако дотук всичко си изчистил, сигурен си че няма нещо, в което и най-малко да се съмняваш и все още имаш грешка 34... Убеди се, че по мотора ти всичко е сухо, да не си го мил и да е било мокро някъде по кабелите/електриките? Грешка 34, както по-горе четеш от статията е едната от задните, мисля, бобини. Размени двата кабела на бобините и виж грешката дали се сменя или остава същата, за да елиминираш окабеляването. Ако не - бобина. Чел съм че стават от някое от старите фиати типо мисля. И също от бензинова лагуна мисля, с големите двигатели от първите години... Стигно дотук, и ако трябва ще търся къде я имам информацията...

Поздрави,
Иво

П.П." Като всяка "мръсница", италианката те дърви, ама си иска специално отношение и трябва постоянно да я човъркаш :-))))


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 19:59 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
pegasoto написа:
Лошо Стефко, отива като на бобина :(
https://www.moto-abruzzo.net/aprilia-caponord-rally-raid/electrical-system/ignition-coil-amrish-replacement/

Мен ако питаш, в момента се бориш с няколко проблема накуп и трябва да ги подкараш един по един, щото иначе е каша... Започваш от най-лесно диагностицируемите и даваш нататък. Къде какво си пипал и сигурен ли си, че там където си пипал всичко е наред и няма проблеми. Всичките проблеми, които описаваш, са електрически и аз бих ги степенувал в следния ред...

1. Акумулатор! За да си сигурен какво и що със следващите проблеми, първо трябва да имаш 100% сигурен акумулатор! Иначе нищо не можеш да докажеш със сигурност! Беше споменал, че акумулатора ти е умрял от незареждане. Отделно си имал и доста време недобро зареждане... Т.е. акумулатора ти не е в добро здраве! Или го зареждаш хубаво с нисък волтаж, поне един цял ден, и след това го тестваш под товар, за да си сигурен че държи заряда, или купуваш нов. Ако си играеш със стария, освен теста с товара, виж и когато въртиш на стартер, до колко пада. Не е добре да е под 10.7-10.8V.

След акумулатора, минаваш нататък...

2. Генератора. Там какво е положението? Има ли разлика в сравнение със стария генератор? При едни и същи постановки какво е положението оригиналния срещу новия?

3. Ако дотук всичко си изчистил, сигурен си че няма нещо, в което и най-малко да се съмняваш и все още имаш грешка 34... Убеди се, че по мотора ти всичко е сухо, да не си го мил и да е било мокро някъде по кабелите/електриките? Грешка 34, както по-горе четеш от статията е едната от задните, мисля, бобини. Размени двата кабела на бобините и виж грешката дали се сменя или остава същата, за да елиминираш окабеляването. Ако не - бобина. Чел съм че стават от някое от старите фиати типо мисля. И също от бензинова лагуна мисля, с големите двигатели от първите години... Стигно дотук, и ако трябва ще търся къде я имам информацията...

Поздрави,
Иво

П.П." Като всяка "мръсница", италианката те дърви, ама си иска специално отношение и трябва постоянно да я човъркаш :-))))

Мотоциклета не е каран с изключение ... днес, т/ст всичко по него е повече от сухо и ... проверено.
Току що спрях да чета "Априлия Форум" и никак не е изключено проблемите да ми идват от батерията. Да вметна за протокола, новия генератор не е нов, същия закупих от онази "Априлия" на части в Пловдивско ... тоест и той е оригинален. Поне сега имам фази и зарежда. При първа възможност ще искам регулатор от Мартин, "Мосфета" ... не е моя ... Друго което установих е, че регулатора не е вързан директно към акумулатора, а има доста "странни" връзки преди него. Зимата да е живот и здраве ще елеминирам творенията и ще върна в изходно положение инсталацията.
"Мръсницата" не пали от раз, иска няколко оборота, а мултицета показва 10,8V понякога дори отива на 9,90V. Ето това ме навежда на мисълта, че батерията е на предела си. Имайки предвид и това, че "Нежната" Любима е проблемна с нисък волтаж, никак не изключвам грешките да идват точно от това. Батерията да е проблема, ще я оборутвам с нова!
п.п. Обичам си я ... честно.
п.п.п. нека е "Мръсница" ... ще се погрижа за нея! :yes:
Благодаря друже!
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 17 Авг 2018 21:37 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
Друго което установих е, че регулатора не е вързан директно към акумулатора, а има доста "странни" връзки преди него. Зимата да е живот и здраве ще елеминирам творенията и ще върна в изходно положение инсталацията.
По спомени, би трябвало да е вързан директно към акумулатора. Макар, че е правено преди много години вече... А от акумулатора, бо трябвало да тръгва бандажиран сноп кабели (или в гофре или термошлаух) напред за допълнителни фарове, за захранване на ГПС, за 12V извод на таблото и волтметъра... Провери пак...


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Авг 2018 18:30 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Иво, друже имам нужда от твоята помощ.
Време е за подмяна на бензиновия филтър, гофрирания маркуч на бензиновата помпа и о-пръстените, както и бензиновия маркуч за ниското налягане към бензиновия филтър. Та моля те ака имаш възможност и желание за намеса, би ли проверил актуални цени и евентуално да ми поръчаш ... след като се чуем предварително.
Благодаря.
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Авг 2018 22:02 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
Та моля те ака имаш възможност и желание за намеса, би ли проверил актуални цени и евентуално да ми поръчаш ... след като се чуем предварително.
Ето каталог с парт-номерата за твоя модел. Извади си какво точно ти трябва като парт номер и го провери като цена тук. Това е най-големия магазин за групата на Пиаджо в Щатите. За Европа трябва да поровя за всяко едно нещо поотделно в няколко магазина. Понякога е по-изгодно от Щатите, друг път от Европа. Пусни парт номерата и тук и ще видя в Европа какво се намира. Извинявай, но го нямам времето в момента, да ровя в каталозите, наистина отнема време...
Междувременно, можеш да видиш и в магазина в Търново какво се предлага - имат доста неща за Капонорд :)

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Авг 2018 19:55 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
"EFI" - кофти светлина!!!
В петък 24.08., два мотора се отправихме натоварени с палатките в южната ни съседка Гърция. Тъпото "EFI" не спираше да мига и да ми вади очите през целия път на отиване и връщане в неделя.
От предишна самодиагностика на "Априлията" знаех къде е проблема, а именно грешка №34 - запалителна бобина на заден цилиндър. Да, ама те две!? Изчитайки куп материал разбрах, че след като се извадят буксите захранващи четирите бобини всички гумени уплътниния, около пиновете са с различен цвят. Баси, още при първата уцелих. Купих нова бобина от "Пежо 406" V6 - 207кс. "NGK" - 49лв. Току що се прибирам от гаража и искам да споделя как приспособих новата запалителна екстра.
Първо да вметна за протокола прилики и разлики на "Априлските" и "Пежото" бобини, а по долу ще опиша стъпка по стъпка резултата от интервенцията.
Двете са с една и съща дължина и ширина на тялото, еднакви пинове и куплонг за щракване подаващ захранването. Разликите между двете са, че на "Пежото" е бобина-лула и се монтира директно на свеща, а на "Априлията" е бобина с отделен кабел с лула за свеща. И последната разлика е самото захващане при монтаж.
Ето какво направих.
1. Изрязох пластмасовото захващане на "Пежовската" и намуших бобината в гумения цилиндър за монтажа на оригиналната на "Априлията".
2. Намерих една медна стара шпилка от котлон, която е с еднакъв диаметър на тази в горната част на свеща.
3. На върха на шпилката завих калпаче от стара свещ.
4. Отсраних гумения уплътнител на "Пежовската" и го намуших в контактната пружина, все едно захапва свещ не с резбата а с въпросното калпаче.
5. Изрязох от гумена шлаувка цилиндърче, което сцепих и намуших около шпилката.
6. Премерих височината на шпилката и отрязох по размер.
Утре ще монтирам и докладвам крайния резултат.
п.п. вдигна ми разхода на гориво и сякаш двигателя не се изрязваше както го познавам.
Ето нагледно.
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Авг 2018 19:57 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Още снимки.
п.п. а някои го правят директно с болт, махайки пружината.
п.п.п. аз пък импровизирах и реших да го направя по свой си начин.
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Авг 2018 08:03 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Привет,

За съжаление, май рано или късно при Caponord-a се стига до бобини... И мисля ти ще се окажеш пионер в тая област за България. ;) Добре си се справил! Сега остава да видим и тестовете какво ще покажат ;)

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Авг 2018 19:33 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Петък! Последен работен ден от седмицата! Да ама ми се стори ден ... като цяла седмица, защото преработената бубина стои и чака от снощи на задната седалка в джипа, а аз гадая за крайния резултат!? Току що се прибирам от гаража и веднага споделям.
Монтирах новата бобина и веднага "забих" самодиагностиката! Отчете същата грешка!?? :this:
Реших, че не правя нещата както трябва и импровизирах, като първо разкачих диагностичните букси и приведох в ход двигателя. За мое разочарование "EFI" продължаваше да мига отчетливо!?
Оставих двигателя да работи на тихи обороти до около има няма 3-4минути след, което го загасих и ... пак диагностика.
Ами тука вече уцелих джакпота ... НЯМА ГРЕШКИ!!! :yahoo:
Реших да извърша последен тест вече с разкачена диагностика! Подадох контакт при изключен "килър" бутон и въпросното "EFI" започна да мига! Включих "килъра" и "EFI" спря да подава сигнал за грешка. Стартер, запалих и вече нямаше грешки, нито онази досадно мигаща червена светлина!!! :jchurrah:
Ами това е! Доволен съм от резултата и смея да твърдя, че бубината която купих и приспособих работи без проблем.
п.п.Дали е рано или късно, то и в живота е така ... износва се всичко, дори и ние и няма нищо вечно!
п.п.п. "Априлията е точно на 99000 км. и смятам, че е напълно нормално да дойде ред за подмяна на бобина.
Най ме радва, че приспособяването извърших лично и вкарах различна иновация от това което се представя във Форума на "Априлия"... :thanks:
Рапорт даден!
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Авг 2018 21:39 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 405
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Бравос!!!
Можеш да си пуснеш една тема в Aprilia форума и да го предлагаш като Stefko-кит ;) Със сигурност цената ще им хареса много на западняците!
Онзи stanleyboy така направи навремето с реле-регулаторите...

Между другото, ти какво направи с релето?
Честно казано, аз съм впечатлен от мотора, защото първите сериозни болежки, започнаха да се появяват чак на около 90К км, при теб!!! Аз когато смених реле-регулатора навремето, беше от страх да не ми се случи на път, т.е. абсолютно превантивно, а не защото съм имал проблеми! Двете букси на кабелите от генератора до релето също превантивно сменени. Т.е. ти в момента караш мотор, на който ти също почти превантивно смени съединител на 90К и единствения проблем е на 99К бубина!!! Всичко друго, което съм сменял по твоя мотор е било консуматив. Силно се надявам с новата ми стара любов да имаме подобни безаварийни километри! :-)

Също, не помня вече дали си сменя маслото в колците, но според мен ти е време - 2 години само ти го караш, а и километри си му направил...
И не си споделил след последната смяна на двигателното масло как е с "чукането на клапаните", което толкова силно те притесняваше, когато го оглежда ;)

Поздрави!


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018 18:30 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 5040
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
pegasoto написа:
Бравос!!!
Можеш да си пуснеш една тема в Aprilia форума и да го предлагаш като Stefko-кит ;) Със сигурност цената ще им хареса много на западняците!
Онзи stanleyboy така направи навремето с реле-регулаторите...

Между другото, ти какво направи с релето?
Честно казано, аз съм впечатлен от мотора, защото първите сериозни болежки, започнаха да се появяват чак на около 90К км, при теб!!! Аз когато смених реле-регулатора навремето, беше от страх да не ми се случи на път, т.е. абсолютно превантивно, а не защото съм имал проблеми! Двете букси на кабелите от генератора до релето също превантивно сменени. Т.е. ти в момента караш мотор, на който ти също почти превантивно смени съединител на 90К и единствения проблем е на 99К бубина!!! Всичко друго, което съм сменял по твоя мотор е било консуматив. Силно се надявам с новата ми стара любов да имаме подобни безаварийни километри! :-)

Също, не помня вече дали си сменя маслото в колците, но според мен ти е време - 2 години само ти го караш, а и километри си му направил...
И не си споделил след последната смяна на двигателното масло как е с "чукането на клапаните", което толкова силно те притесняваше, когато го оглежда ;)

Поздрави!

Да прав си, и аз точно като теб превантивно и от страх смених съединителя защото 88000 /когато го купих - не буксуваше/ на мотоциклет честно ... ме плашеха! Явно този 998V има ресурс. Намерих снимка на "Априлия" на 145000 мили и да ти кажа изглеждаше доста добре. Да е живот и здраве да приключа сезона, зимата смятам да сменя масло и семеринги /виж цената на тези които купих :mrgreen: / на коловете, двигателно масло "ENI 10W60" ей тъй за проба. Ред е и на въздушен филтър защото не съм го сменял ... ще помисля върху въпроса стандартен или спортен :roll: . Ще проверя свещите, които смятам да земеня с иридиеви. Зимата ще разполагам с време за изчакване на поръчка от "Ибей" на бензинов филтър и маркуча в резервоара. Помпата също искам да заменя с нова, ама ... ще видим, че е цифра пък трябва. Мисля да не чакакм "EFI" да ми подскаже грешки № 33, 35 и 36 и пак зимата ще прекроя другите три бобини и ще си нося в куфара една от старите - здрави.
Чукането на клапаните го обсъдихме в по горен пост, още като смених маслото с "Мотул 15W50". Тук в Стара Загора има още един "Капонорд", който също причуква, като моята ... не винаги.
За протокола: генератор сменях на 98700 км. Според мен е от "MOSFETA", така, че и него ще заменя с тези от Мартин.
п.п. ако всичко е ок смятам да изгоря едни 55-60лт. бензин и да приключа сезона с юбилей ... 100000 :D
п.п.п. искренно ти пожелавам, с новата ти стара любов да имате подобни безаварийни километри! :friends:
А, щях да забравя. Днес разтъпках старата ти любов и ми направи впечатление, че тихите и обороти се покачиха от колебливите 1300-1400 ... твърдо на 1500, без мърдане.
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 7 от 9 [ 135 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

cron