Тунинг на раздатка на Витара

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от lubashki777 » 18 май 2011 18:08

slavin написа:
lubashki777 написа:Браво...представянето и било добро и на ниво!!!
Славине...сега следва по веригата да измислиш и по-здрави дифове и полуоски с карета....иначе няма особен смисъл от раздатката!!!
Тя здрава,ама както и ти писа ,а и Иван Попов...всичко покрай нея бушонира от голямото натоварване!
Поздрави!
Бушонира, но неговия двигател е твърде мощен + гуми с диаметър 1м...
Идеята ми е да се доближи 2-ра бавна до предишната 1-ва бавна и да могат да се ползват следващите скорости, които са близко една до друга, а не както е два пъти разликата между 1-ва и 2-ра, а това в никакъв случай не означава повече въртящ момент. Втора бавна сега е 4.83, което е далеч от 6,64 на оригиналната 1-ва бавна. Виж, ако се прекали с гумите пак ще се налага да се ползва 1-ва бавна и тогава ще има проблеми с всякакви бушони, защото тя сега е 9.06, но да не забравяме, че се продава кит при който 1-ва бавна е 15.48...
:o :o :o :o .....и за какво е такова предавателно число бре...???
Освен за зверски гуми и така по-голям клиренс за друго не виждам смисъл,но.....то така или иначе ще изпотроши карета и полуоски....При положение че казваш че сега тунингованата раздатка ако се наложи да се кара на първа бавна и всичко бушонира,то тогава при това предавателно число направо не знам....Сигурно ще дава гас до дупка,а за 5мин. ще измине 1 метър... :lol: :lol: :lol: ....и то ако не се ръзхвърчат дингилите.... :lol: :lol: :lol:
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от v69 » 18 май 2011 20:13

lubashki777 написа:
slavin написа: че се продава кит при който 1-ва бавна е 15.48...
:o :o :o :o .....и за какво е такова предавателно число бре...???
Ползват ги ония "каменарите", че и те едни гуми таркалят...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от v69 » 18 май 2011 21:27

Още един "каменар".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hl9ceJxx ... re=related[/youtube]
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от slavin » 18 май 2011 23:20

Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.

Потребителски аватар
v69
Модератор
Мнения: 1031
Регистриран: 01 апр 2009 21:26
ime: Виктор
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Местоположение: Тирол

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от v69 » 19 май 2011 00:41

slavin написа:Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.
Славине, кажи и размера на гумите при които втора бавна няма достатъчно мощност. От писаното от колеги по форумите, останах с впечатление, че куцо, сляпо и сакато държи да си поръча от твоето изобретение. Изведнъж голям брой хора решиха,че с оригиналната раздатка не е възможно да се кара. Аз съм с 235/75/15 и този проблем го имам, но при много голям и продължителен наклон. При по-голями гуми, като 31-ци и нагоре, ползата е неуспорима. Няма лошо поръчката да е за по-голяма бройка, но дали всички са наясно какво печелат и имат ли нужда от промяна.

Поздрави!
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от lubashki777 » 19 май 2011 07:42

slavin написа:Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.
Ще си позволя да ви бъзикна за разведряване... ;)
Проблема не е толкова в раздатката.....Проблема е в ...емблемата :lol: :lol: :lol:
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от slavin » 19 май 2011 08:31

v69 написа: Аз съм с 235/75/15 и този проблем го имам, но при много голям и продължителен наклон. При по-голями гуми, като 31-ци и нагоре, ползата е неуспорима. Няма лошо поръчката да е за по-голяма бройка, но дали всички са наясно какво печелат и имат ли нужда от промяна.
Аз съм със същите гуми и се получава точно при голям и продължителен наклон да не достига мощност на 2-ра бавна. Ако е хлъзгаво и катеря наклон на 1-ва бавна гумите или превъртат или са готови всеки момент да загубят сцепление, защото двигателя не усеща терена. В момента, в който включа на 2-ра изведнъж се усеща как зацепват гумите, но това може да е временно ако наклона ми позволи да продължа на 2-ра, иначе минавам пак на 1-ва и това обикновено води до оставане на място с развъртяни гуми или пъплене буксувайки.
Относно поръчката, както винаги няма да имам финансов интерес, а и за момента конкретно някой да е заявил не се сещам. Отделно тези колела се правят в голям завод и може да не им е интересно да ги правят... Поне ми обещаха до края на месеца да ми дадат цена. Щях да пробвам и на друго място за производство, но виждам в СФ, че се смени темата и май няма интерес, а да поръчам примерно 20комплекта и да си подреждам в шкафа няма смисъл. Шапка свалям на колегата от Враца, който изработи този комплект с универсална фреза. Вярно, че колелата му са сурови и нешлайфани по зъбите, но наистина да се направят на такава машина го умеят единици.

Потребителски аватар
stojan_defender-a
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 153
Регистриран: 10 яну 2009 20:04
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от stojan_defender-a » 19 май 2011 19:19

За пореден път показваш, че като захванеш нещо рано или късно го правиш, и то добре! Евала за което 8)
Само не знам кога ще монтираш задния мост :D
slavin написа:....Аз съм със същите гуми и се получава точно при голям и продължителен наклон да не достига мощност на 2-ра бавна. Ако е хлъзгаво и катеря наклон на 1-ва бавна гумите или превъртат или са готови всеки момент да загубят сцепление, защото двигателя не усеща терена. В момента, в който включа на 2-ра изведнъж се усеща как зацепват гумите, но това може да е временно ако наклона ми позволи да продължа на 2-ра, иначе минавам пак на 1-ва и това обикновено води до оставане на място с развъртяни гуми или пъплене буксувайки......
Това е точна така! Едва ли има някой който не го е забелязал. При мен с 235/75/15 АТ гуми се усеща особено много на сняг и лизгава кал дори и не на много големи наклони. Предполагам с някакви по-агресивни гуми ефекта ще е по слаб, но само гадая!

Славине, реално има ли възможност да се направи новата 2ра бавна да бъде като старата 1ва? Разбрах, че малкото зъбно колело не може да се изработи(или поне не на смислени цени).
o883417oo4 Стоян

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от lubashki777 » 20 май 2011 06:58

За мераклийте....Не забравяйте,че с новия проект има промяна само и единствено на...бавните скорости!!!
Това означава,че на бързите е немислимо да се използва новата раздатка,за поставяне на някакви мноооого големи гуми!
Ако сложите такива,ще може да ги върти,но само на бавните!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от slavin » 23 юни 2011 07:38

Оказа се голяма греда да се произведат серийно комплекта зъбни колела. Там където направих първите два комплекта ми поискаха над 500лв. на комплект и разбира се, не очаквах такава цена. Това е по-висока и от тази на колегата от Враца, а уж на по-производителните машини обяснявах, че ще е по-евтино, но все пак говоря за 10-20бр., което е смешно малко за сериозно производство. Като качество на изработка не могат да бъдат сравнявани, но все пак търсим бюджетно решение. Преговарях на още две места и от едното за момента се спряга цена около 250лв на комплект, което мисля, че е приемливо. Първо ще чакам да дадат окончателна цена и после да видим колко човека ще има мераклии, че за няколко бройки на никой не му се прави технология.

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от lubashki777 » 23 юни 2011 07:42

За съжаление винаги е така....За малко бройки цената не е изгодна,а и на производителя не му се занимава... ;)
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
TOD71
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 489
Регистриран: 25 ное 2010 10:36
ime: Тодор
Skype: todord171
ПОЛ: МЪЖ
МПС: БМВ E46 и продаден Митсубиши Паджеро
Местоположение: кърджали

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от TOD71 » 23 юни 2011 13:13

Все пак сме в България,1 са малки заплатите,2 всеки гледа да прекара някой,което е много лошо за по - голямата част от населението,дано Славине да успееш до края с начинанието.
Поздрави

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от slavin » 18 яну 2012 16:00

От СФ се заформя нова поръчка за комплект зъбни колела. Цената е 250лв на комплект. Ако има мераклии тук да си казват. До сега нямаме забележки от всички 12, които са в употреба няма забележки.

Потребителски аватар
SaTaNaTa_83_stz
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 650
Регистриран: 28 юни 2009 15:50
ime: Живко
Skype: s3m.petrovi
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Suzuki Vitara 1,6 16V ДБ. Turbo!!!
Peugeot 306 1.9D
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от SaTaNaTa_83_stz » 18 яну 2012 17:51

Аз мисля за едни ама май ще е за следващата поръчка :) да наближи лятото да се опарича ;)
ЛОВЪТ Е НАУКА, А НЕ НАСЛУКА!

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Тунинг на раздатка на Витара

Непрочетено мнение от slavin » 28 май 2013 14:09

Пак се заформя поръчка за комплекти зъбни колела в СФ. Цената е е 250лв за комплект. Ако има желаещи тук да казват.

Отговори

Върни се в “ТУНИНГ”